Materiali: High Performance PVC Elastomer Insulation Compounds |Tecnulugia plastica

U novu compostu Flexalloy 89504-90 di Teknor Apex offre à i pruduttori di fili è cavi una varietà di opzioni. #PVC
Dui novi composti elastomeri di PVC per l'insulazione di fili è cavi da Teknor Apex, Pawtucket, Rhode Island, si dicenu chì mostranu e proprietà rinfurzate necessarie per una varietà di applicazioni esigenti, mentre chì offre à i pruduttori a versatilità à a nova selezzione.
Cum'è elastomeri termoplastichi, i cumposti Flexalloy 89504-90 è -90FR sò signalati per avè una flessibilità di bassa temperatura più altu ch'è u PVC standard è sò più capaci di sustene a flexione ripetuta per una vita di serviziu più longa. I dui gradi anu una scala di durezza Shore A di 90, sò UL. ricunnisciutu cum'è Olii I è II cum'è materiali insulating, è risponde à i requisiti di a prova di fiamme VW1 (UL 83). I gradi FR offrenu un livellu più altu di ritardamentu di fiamma è sò listati UL per scuntrà a prova di resistenza di u sole di 720 ore per tutti i culori.
L'applicazioni cunsigliate includenu l'automatizazione di fabbrica è i cavi di robotica;cavi di cuntrollu è strumentazione (TC, PLTC, ITC, è CIC);fili d'apparecchi persunalizati;cordoni flessibili (UL 62), cumpresi cavi di carica di veiculi elettrici;cables di putenza portable, cum'è quelli chì sò usati in i cavi di cantieri;cavi d'illuminazione di scena;e cavi di saldatura.
Una quantità di cundizioni deve esse cumpletu per ottene una distribuzione ottima di u muru in buttigli di PET.
Questa nova linea di termoplastiche di ingegneria trasparenti hà fattu un splash in l'estrusione per a prima volta, ma avà i machini di stampatura à iniezione imparanu cumu trasfurmà queste resine amorfe in parti ottiche è mediche.


Tempu di Post: 12-May-2022