Specificazioni di taglio è prutezzione di sicurità di a macchina di taglio di plasma

CUT-40 1
CUT-40 2

Specificazioni di taglio:

Diversi paràmetri di prucessu di taglio di l'arcu di plasma affettanu direttamente a stabilità, a qualità di taglio è l'effettu di u prucessu di taglio.U principalemacchina di taglio ad arcu di plasma e specificazioni di taglio sò brevemente descritte cum'è seguente: 

1.Tensione senza carica è voltage di colonna d'arcu L'alimentazione di taglio di plasma deve avè una tensione abbastanza alta senza carica per guidà facilmente l'arcu è fà chì l'arcu di plasma brusgi stabilmente.A tensione senza carica hè generalmente 120-600V, mentre chì a tensione di a colonna d'arcu hè generalmente a mità di a tensione senza carica.Aumentà a tensione di a colonna d'arcu pò aumentà significativamente a putenza di l'arcu di plasma, aumentendu cusì a velocità di taglio è tagliate un grossu più grande di a piastra metallica.A tensione di a colonna d'arcu hè spessu ottenuta aghjustendu u flussu di gasu è aumentendu u shrinkage internu di l'elettrodu, ma a tensione di a colonna d'arcu ùn pò esse più di u 65% di a tensione senza carica, altrimenti l'arcu di plasma serà inestabile. 

2.Cutting currenti L'aumentu di u currenti di taglio pò ancu aumentà a putenza di l'arcu di plasma, ma hè limitatu da a corrente massima permessa, altrimenti farà a colonna di l'arcu di plasma più grossa, a larghezza di a cucitura tagliata aumenta, è a vita di l'elettrodu diminuisce. 

3.U flussu di gas Aumenta u flussu di gasu ùn pò micca solu aumentà a tensione di a colonna d'arcu, ma dinò di rinfurzà a cumpressione di a colonna d'arcu è rende l'energia di l'arcu di plasma più cuncentrata è a forza di u jet più forte, cusì chì a velocità di taglio è a qualità pò esse migliurata.In ogni casu, u flussu di gasu hè troppu grande, ma farà a colonna d'arcu più corta, a perdita di calore aumenta, è a capacità di taglio hè debilitatu finu à chì u prucessu di taglio ùn pò esse realizatu nurmale.  

4.A quantità di shrinkage di l'elettrodu U cusì chjamatu shrinkage internu si riferisce à a distanza da l'elettrodu à a superficia finale di l'ugello di taglio, è a distanza adatta pò fà l'arcu ben compressu in l'ugello di taglio, è ottene un arcu di plasma cun energia cuncentrata. è alta temperatura per un tagliu efficace.Una distanza troppu grande o troppu chjuca pruvucarà un severu burnout di l'elettrodu, burnout di u cutter è una diminuzione di a capacità di taglio.A quantità di shrinkage internu hè generalmente 8-11mm.

5.Cut nozzle height L'altezza di u nozzle cut si riferisce à a distanza da a fine di u nozzle cut à a superficia di u travagliu tagliatu.A distanza hè generalmente da 4 à 10 mm.Hè u listessu cum'è u shrinkage internu di l'elettrodu, a distanza deve esse adattata per dà u ghjocu cumpletu à l'efficienza di taglio di l'arcu di plasma, altrimenti l'efficienza di taglio è a qualità di taglio serà ridutta o a bocca di taglio brusgià.

6.Velocità di taglio I fattori di sopra affettanu direttamente l'effettu di compressione di l'arcu di plasma, vale à dì, a temperatura è a densità di l'energia di l'arcu di plasma, è l'alta temperatura è l'alta energia di l'arcu di plasma determinanu a velocità di taglio, cusì i fatturi sopra sò ligati. à a velocità di taglio.Sutta a premessa di assicurà a qualità di cutting, a velocità di cutting deve esse aumentata quantu pussibule.Questu ùn solu aumenta a produtividade, ma ancu reduce a quantità di deformazione di a parte cut è l'area affettata termicamente di l'area cut.Se a velocità di taglio ùn hè micca adattata, l'effettu hè invertitu, è a slag appiccicosa aumenterà è a qualità di taglio diminuirà.

Prutezzione di sicurità:

1.A parte inferiore di u tagliu di plasma deve esse stallata cù un lavamanu, è a parte di taglio deve esse tagliata sottu à l'acqua durante u prucessu di taglio per evità l'avvelenamentu di u corpu umanu generendu gasu di fume.

2.Evite a visione visuale diretta di l'arcu di plasma durante u prucessu di taglio di l'arcu di plasma, è portate occhiali protettivi prufessiunali è maschere facciali per evità brusture à l'ochji ècasco di saldaturada l'arcu.

3.Una grande quantità di gasi tossichi serà generata durante u prucessu di taglio di l'arcu di plasma, chì richiede ventilazione è purtendu una polvera filtrata multistrati.maschera.

4.In u prucessu di taglio di l'arcu di plasma, hè necessariu di portà tovaglioli, guanti, guaine di pede è altre equipaggiu di prutezzione di u travagliu per impediscenu a brusgia di a pelle da u mars.5.In u prucessu di taglio di l'arcu di plasma, l'alta freccia è a radiazione elettromagnetica generata da l'oscillatore d'alta freccia causanu danni à u corpu, è certi pratichi à longu andà anu ancu sintomi di infertilità, anche se a cumunità medica è l'industria sò sempre inconcludenti. ma anu sempre bisognu di fà un bonu travagliu di prutezzione.

JAGUAR
2018101960899069
JAGUAR1

Tempu di Post: 19-May-2022